حلول ماه شعبان

خداوندا!

خوب میدانم که به تو نیازمندم و بی تو هیچم.

میدانم که بندبند  وجودم،محتاج عنایت توست.

پس دوستم بدار که چشمهایم،خیره به سخاوت توست.

میدانم که در ابتدا،نطفه ای ناچیزم،

و در انتها لاشه ای بدبو،

میدانم که از خاکم و در خاکم.

پس دوستم بدار که تشنه ی محبت پاکم.

میدانم که قلبم را سپید آفریدی و سیاه شد

و تنم را پاک آفریدی و پر گناه شد.

مهربان آفریدی و سنگدل شدم.

و معصوم آفریدی و سرکش شدم...

گفتی چنان کن و نکردم و چنین باش و نبودم.اما...

از عشق تو ،چون شمع فروزانم.پس دوستم بدار

کی بی کرم تو لایق جهنم سوزانم؟

خداوندا!پروانه ی یادت در باغ خیالم پرواز میکند

و بی عطر حضور تو آهنگ رفتن ساز می کند.

پس دوستم بدار،که بی مرهم محبت تو،

زخمهای کهنه ی تنهایی ام سر باز می کند.

خداوندا! دوستت دارم

پس دوستم بدار...(مناجات خواجه عبدالله انصاری)

 

حلول ماه شعبان،ماه رسول الله را به تمامی دوستان گلم تبریک میگم.

انشاالله ماه پر خیر و برکتی باشه برای همه ی عزیزان.



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت8:25---17 خرداد 1393
من به نوبه ی خودم اعیاد شعبانیه رو به شما تبریک میگم و از خداوند متعال درجات عالی رو برای شما خواستارم
پاسخ:ممنونم از شما.


مجید
ساعت5:13---12 خرداد 1393
دوست دارم بروم سر به سرم نگــــــذارید!!

گریه ام را به حســــــاب سفرم نگــــــذارید!!



دوست دارم که به پابــــــوسى باران بروم

آسمان گفته که پا روى پرم نگــــــذارید!!



این قدر آینه ها را به رخ من نکشــــــید

این قدر داغ جنون بر جــــــگرم نگــــــذارید!!



آخرین حرف من این است، زمینى نشوید

فقط از حــــــال زمین بى خبرم نگــــــذارید!!
پاسخ:آقا مجید شعرتون فوق العاده بود.بسیار زیبا....ممنونم از حضور گرمتون.


Kh
ساعت23:04---11 خرداد 1393


ای آنکه به ملک خویش پاینده تویی

در ظلمت شب، صبح نماینده تویی

درهای امید به رخم بسته شده

بگشای خدایا که گشاینده تویی

خيلي زيبا بود

التماس دعا
پاسخ:ممنون از نظرات سرشار از لطفتون...چشم.محتاجیم به دعا!


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت13:41---11 خرداد 1393
ماه میلاد سه پرچم دار عشق

دلبر و دلداده و دلدار عشق

ماه میلاد سه ماه عالمین

سید سجاد و عباس و حسین...



ســـلام مریم جون! اعیاد شعبانیه رو به شما تبریک می گم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم..

از مناجات زیباتون هم ممنون


پاسخ:سلام الهه خانم!ممنون از حضور گرمتون.منهم این اعیاد رو به شما تبریک میگم. و ممنون از نظرات پر از لطفتون...


رضا
ساعت22:54---10 خرداد 1393
خیلی از مناجات زیباتون لذت بردم


فرا رسیدن ماه شعبان مبارک باد
پاسخ:خوشحالم....نظر لطف شماست. منهم اعیاد شعبانیه رو به شما تبریک میگم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 خرداد 1393برچسب:خداوندا,دوستم بدار, | 22:13 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.